סטרטאפ גייס 60 מיליון דולר כדי לבטל את התור בסופרמרקט

טריגו (Trigo), חברת הטכנולוגיה המאפשרת חווית קניות ללא תורים בחנויות הסופרמרקט, מכריזה על השלמת גיוס סבב B של 60 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן 83North והשתתפו בו גם כל משקיעי החברה הקיימים, Vertex Ventures, Morrag Investments ,Red Dot Capital Partners ,Hetz Ventures ו- Tesco. הסבב מביא את כלל ההשקעות בחברה ל-94 מיליון דולר במצטבר.


הטכנולוגיה של Trigo מבוססת על ראייה ממוחשבת, בינה מלאכותית, בשילוב עם מצלמות המותקנות בשטח החנות. ומאפשרות הסבה מלאה של חנויות סופרמרקט קיימות לחנויות אוטונומיות, ללא צורך בבניית חנויות ייעודיות. הפתרון מאפשר לרשתות השיווק להציע ללקוחותיהן חווית קניה חדשה - הקונים נכנסים לחנות, בוחרים את המוצרים שהם אוהבים ויוצאים עם הקניות ללא צורך בעמידה בתור, כאשר התשלום מתבצע באופן אוטומטי. 

החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי האחים מיכאל גבאי, מנכ"ל החברה, ודניאל גבאי, סמנכ"ל הטכנולוגיה. לשניהם עבר עשיר ביחידות המובחרות בצה״ל. כיום מועסקים בחברה 85 עובדים מרביתם במרכז הפיתוח בתל אביב ובנוסף החברה מפעילה משרד בלונדון. ההון שגויס ישמש להרחבת כח האדם במרכז הפיתוח של החברה בתל אביב והרחבת הפריסה העולמית של החברה.

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיתוח ישראלי לזיהוי מהיר של וירוס הקורונה

אפליקציה תסייע לטיפול בסכרת

רשת האקסלרטורים העולמית Techstars תקיים אקסלרטור ל-10 חברות סטארטאפ בישראל